söndag 30 september 2012

Min samling

Jag har fått förfrågan på att visa upp samlingen så här kommer den (bilderna är dåliga):

                                         China Glaze (50 st)

                                         China Glaze (48 st)

                                         OPI (52 st)

                                         Orly (39 st)

                                         Zoya (32 st)

Nfu-Oh, Misa, Deborah Lippmann, Smitten Polish, Enchanted Polish, MAC, Butter LONDON, MUS, Diamond Cosmetics, Del Sol, Essie och Ozotic (49 st)

Color Club, Nubar, Ruby Kisses, Miyo, Nox, Nordic Cap, Ciaté, Sally Hansen (55 st)

Models Own, IsaDora, H&M, Wet n´Wild, Claudia, L.A Girl, Star Gazer, Marie Lluy, Laval, Lóreal, Depend, Max Factor, Oriflame (63 st)

                                         Kleancolor, Sally Hansen (23 st)


Så sammanlagt är det 411 st lack om jag inte räknat fel. Jag har inte tagit med mina nail art lack eller mina konad lack men dom är inte så många.
Lacken förvarar jag i 2 st Helmer hurtsar från IKEA.

























Inga kommentarer:

Skicka en kommentar