måndag 8 oktober 2012

Produkter jag använder

Här kommer lite bilder på produkter som jag använder dagligen och lite mer sällan.
Så här ser mina nakna naglar ut nu. Dom är gula men eftersom jag alltid har nagellack på dom så spelar det inte så stor roll för mig.



Varje morgon när jag kommer till jobbet så oljar jag in naglarna och smörjer händerna med OPI´s Avoplex Cuticle Oil To Go och Avoplex High-Intensity Hand & Nail Cream.






Under dagen smörjer jag händerna med olika sorters handkräm.





Nån gång i månaden så använder jag OPI´s Avoplex Exfoliating Cuticle Treatment till nagelbanden,  en glasfil till att fila naglarna och bufferblocket till att "fila" ovanpå nageln, det tar bort lite av det gula.



När jag målar naglarna så använder jag alltid Seche Clear som underlack och Seche Vite som överlack och målar jag på nagelbandet eller på skinnet bredvid så köpte jag en rengöringspenna med remover på Kicks häromdagen som är enkel att använda till det.





Och varje kväll innan jag går och lägger mig så är det samma olja och samma handkräm jag använder som på morgonen fast oljan är mer som olja :) Den på morgonen är som gelé så att den ska vara lättare att använda när man är på språng. Lemony Flutter´n använder jag till nagelbanden efter oljan och krämen men det händer att jag smörjer med den under dagen också.







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar