torsdag 27 december 2012

Enchanted Polish Green Peace On Earth

Idag kom det lite lack i lådan. Jag trodde inte att dom skulle komma så här snabbt med tanke på julhelgen och att jag beställde dom förra veckan från Harlow & co som ligger i Kanada. Men men jag blev lycklig iallafall...





Från vä: Green Peace On Earth, Ballerina Sprinkles, Austin Powers, Hot Chocolate, Olive The Other Reindeer, Bruised Nutcracker och Dance of The Sugar Plum.


Idag visar jag Green Peace On Earth:





Sen ville Helena på Lacky Corner ha ett omdöme på Avojuicen så den kommer här...

Den är liten och smidig så den passar bra i jackfickan och handväskan, den går in i huden direkt och kladdar inte. Man blir mjuk om händerna. Den doftar underbart om man inte är känslig, för den doftar väldigt mycket.
Så jag tycker den passar bäst på dagarna. För till natten vill iallafall jag ha en fetare handkräm och en som inte doftar så mycket eftersom jag sover med händerna nära ansiktet :)




1 kommentar:

  1. Magiskt lack du visar, skulle sitta fint i samlingen :)

    Tack för recensionen. Ska nog ta och testa då.

    SvaraRadera