tisdag 8 januari 2013

Nail Soakers

Jag har köpt ganska många glitter lack på sistone och det värsta jag vet är ju när man ska ta bort det... Så jag googlade lite och kom fram till att jag vill testa Nail Soakers som egentligen är till för att ta bort akrylnaglar.
Jag hittade en svensk sida Lilly Nails som hade dessa. Dom hade enormt snabb leverans, jag beställde på lördagen och på måndag låg dom i brevlådan... perfekt...






Man tar bort den rosa toppen och fyller i med remover.





Jag stoppade i fingrarna och lät dom vara i ca 5 minuter och lacket blev mjukt men det lossande inte som jag trodde...





Det var ju bara att ta en bit bomull och gnugga bort det men på andra handen hade jag i bomull i den lilla koppen och det blev lite bättre...





Efter ca 5 minuter så gnuggade jag naglarna med samma bomull och sen efter det var det bara fin putsningen kvar...





Så jag tycker att det är helt klart mycket lättare med dessa än med folie. Nu gjorde jag en hand åt gången men man fick med 10 st så man kan ju göra bägge händerna på en gång om man vill...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar