måndag 25 februari 2013

Jindie Nails I´m a Star dot com

Äntligen ramlade det in lite paket idag.
A-england paketet har jag väntat på sen 10:e januari och det är mina första A-england lack.
Jindie Nails beställde jag när hon hade re-stock i början på den här månaden.
Color Cluben kom snabbast, dom beställde jag från ebay kring den 20:e den här månaden.

                                     Color Club Halo Hues 2013



Jindie Nails översta raden: Live Out Loud, Barney Blew Up, Love Conquers All, Candy Land Remix
Nedre raden: Just Claws, Guns & Roses, I´m a Star dot com, Tried & True



A-england översta raden: Dragon, Saint George, Bridal Veil, Ascalon, Tristam, Lady of the Lake
Nedre raden: Ophelia, Elaine, Excalibur, Iseult, Guinevere, Princess Tears

Vi börjar med I´m a star dot com.
Tre lager och ett lager SV.




2 kommentarer:

  1. Åh så mycket snyggt!!
    Color clubs vill jag oxå ha + några till ;)

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig lack-post! :-)

    SvaraRadera